لازمه دستیابی به اهداف نقشه مهندسی فرهنگی، هم‌نوایی دستگاه‌هاست
کد خبر: 4048017
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

لازمه دستیابی به اهداف نقشه مهندسی فرهنگی، هم‌نوایی دستگاه‌هاست

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با بیان اینکه روح نقشه مهندسی فرهنگی همنوایی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی برای به منصه ظهور رسیدن و عملیاتی شدن اهداف مورد نظر است، گفت: اگر در حوزه‌های فرهنگی همنوایی و همدلی نداشته باشیم، نمی‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

سیدحسین حقایقی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدحسین حقایقی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس امروز، ۲۰ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی این استان گفت: روح این نقشه، همنوایی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی برای به منصه ظهور رسیدن و عملیاتی شدن اهداف مورد نظر است.

وی با بیان اینکه اگر در حوزه‌های فرهنگی همنوایی و همدلی نداشته باشیم، نمی‌توانیم به اهداف خود دست یابیم، اضافه کرد: بسیاری از معضلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور ریشه در مباحث فرهنگی دارد.

حقایقی با بیان اینکه‌ منشأ تحول در بیرون، تحول در درون است، گفت: یکی از کارهای اصولی حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران این است که بسترساز تحول انفسی در آحاد جامعه باشد و این تحول انفسی اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه سیستم‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمات‌رسانی در بخش علمی، آموزش و خدمات هستند برای این حرکت به سمت اهداف متعالی همنوا باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس بیان کرد: رسانه‌ها امروزه بسترساز جریانات فرهنگی هستند و امید است بتوانیم با این بستر پیام‌های اخلاقی و معنوی را در فضای جامعه گسترش بدهیم.

انتهای پیام
captcha