همکاری و تعامل دستگاه‌ها رضایت مردم را در پی دارد
کد خبر: 4047507
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

همکاری و تعامل دستگاه‌ها رضایت مردم را در پی دارد

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه همکاری و تعامل همه جانبه نهاد‌ها و مسئولان در نهایت رضایت مردم را در پی خواهد داشت، بر ضرورت تقویت این همکاری‌ها تأکید کرد.

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر شیراز با فرمانده سپاه فجربه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 18 فروردین در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اعتلای جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) شد و گفت: مزین شدن شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مسئولیت سنگین متولیان امور فرهنگی و اجتماعی این دیار را گوشزد می‌کند.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل همه جانبه نهاد‌ها و مسئولان در نهایت رضایت مردم را در پی خواهد داشت، بر ضرورت تقویت این همکاری‌ها تأکید کرد و افزود: امکانات و ظرفیت‌های سپاه فجر و بسیج فارس آماده هم‌افزایی با سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها در راستای خدمات‌رسانی به مردم و امور عام‌المنفعه است.

بوعلی با اشاره به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: سپاه فجر به صورت هدفمند پروژه‌های محرومیت‌زدایی متعددی را در محلات محروم شیراز برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه در این مناطق را یکی از موضوعات مهم پیش روی سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول در کلانشهر شیراز دانست و گفت: سپاه فجر در این زمینه طرح‌های مهمی در دست اجرا دارد.

وی خواستار همکاری و تعامل هدفمند میان سپاه فجر و مسئولان شهر شیراز برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به اقشار محروم شد و افزود: همواره آماده‌ایم در هر موضوعی که نیاز به کمک باشد با تمام ظرفیت‌های موجود وارد میدان شویم.

انتهای پیام
captcha