مراسم معارفه رئیس حوزه هنری گلستان برگزار شد
کد خبر: 4047230
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

مراسم معارفه رئیس حوزه هنری گلستان برگزار شد

مراسم معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان با حضور رئیس حوزه هنری کشور، جمعی از هنرمندان، مسئولان ارشد استانی، امروز، 17 فروردین در سینما عصر جدید گرگان برگزار شد.

معارفه رئیس حوزه هنری در سینما عصر جدید گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان با حضور مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری کشور، سید محمد دهنوی، معاون اقتصادی استاندار گلستان و جمعی از مسئولان ارشد استانی امروز، 17 فروردین در سینما عصر جدید گرگان برگزار شد.

محمود خواجه نژاد، رئیس سابق حوزه هنری گلستان در این مراسم با بیان اینکه حوزه هنری تنها امید هنری انقلاب اسلامی است، گفت: خدا را شاکرم در طی دوسال از خدمت خود در این عرصه با توجه به مشکلاتی از قبیل شیوع ویروس کرونا توانسته باشم رسالت خود به سر منزل مقصود برسانم.  

رئیس سابق حوزه هنری استان گلستان با بیان‌اینکه مقام معظم رهبری بارها رضایت خود را از این مجموعه ابراز کردند، تصریح کرد: رضایت و اهتمام مقام معظم به حوزه هنری رسالت این حوزه را سنگین‌تر می‌کند رسالتی که تنها با اخلاص، ایمان به هدف، جهاد و ممارست بدست خواهد آمد.

همچنین؛ در ابتدای این مراسم حاج صادق روشنی جانباز 70 درصد به بیان روایتگری از دوران دفاع مقدس پرداخت و در پایان مراسم از زحمات محمود خواجه نژاد، تقدیر و سید حسام‌بنی فاطمه، به عنوان رئیس حوزه هنری استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha