پوشش زنده مراسم هئیت‌های شاخص کشور با پلتفرم تکیه
کد خبر: 4046840
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
در ماه رمضان انجام شد

پوشش زنده مراسم هئیت‌های شاخص کشور با پلتفرم تکیه

مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی از پوشش زنده مراسم‌ها در ماه مبارک رمضان در پلتفرم خبر داد و گفت: ۱۲۰ هزار قطعه صوتی و تصویری برای روزه‌داران در این پلتفرم بارگزاری شده است.

 پلتفرم تکیه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسین محمدی، مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی امروز، 16 فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پلتفرم تکیه از محرم سال 1399 فعالیتش را آغاز کرد و با تلاش همکاران این شرایط برای هم وطنان فراهم شد تا مراسم مذهبی سراسر کشور را به دلخواه و به صورت برخط مشاهده کنند.

وی افزود: حدود 4 هزار هیئت در ایام محرم امسال برای پخش زنده روی «تکیه» ثبت‌نام کردند. در این سایت به نشانی tekye.net بیش از 120 هزار قطعه صوتی آرشیو شده است. کاربران می‌توانند در قسمت پخش زنده، سخنرانی و مداحی و مراسم مذهبی مدنظر خود را انتخاب کنند و یا از آرشیو به مطالب قبلی دست پیدا کنند.

مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه اضافه کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان نیز با توجه به اینکه شاید برخی از خانواده‌ها شرایط حضور در مراسم مذهبی مربوط به این ماه پربرکت را نداشته باشند از این رو شرایط استفاده برخط و آن لاین مراسم و هیئات‌های مذهبی شاخص کشور را در پلفترم تکیه فراهم کرده‌ایم.

محمدی بیان کرد: در شب دوم ماه مبارک رمضان شب اول دوم ماه رمضان مراسمات بیش از 40 هیئت شاخص را پوشش داشتیم که این روند در شب‌های دیگر نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استفاده از پلتفرم تکیه چند ویژگی دارد، اولین ویژگی آن دسترسی آسان و رایگان خانواده‌ها به جلسات و هیئات‌ مذهبی شاخص است، همچنین کاربران می‌توانند در طول روز هم دسترس به آرشیو دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی از ایجاد کانال «تکیه» در سامانه آموزشی «شاد» خبر داد و ابراز کرد: محتوای مذهبی ماه محرم که توسط مداحان و سخنرانان تولید می‌شود برای دانش‌آموزان نیز در این سامانه در دسترس قرار گرفته است.همچنین برای فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) پویشی را در شبکه شاد برای دانش‌آموز خواهیم داشت.

وی بیان کرد: 8 گروه محتوایی را در شبکه شاد مشخص کرده‌ایم که دانش‌آموزان دختر و پسر می‌توانند در این گروه‌ها محتوا تولید کنند و به دست ما برسانند تا آنها را در فضای مجازی منتشر کنیم.

انتهای پیام
captcha