آغاز پویش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4046590
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

آغاز پویش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» در چهارمحال‌وبختیاری

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان پویش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» در سراسر استان اجرا می‌شود.

اطعام مهدوی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حمید محمدی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری، امروز، ۱۵ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران استان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: «اطعام مهدوی، افطاری ساده» ساده با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این پویش غذای گرم، سبدهای معیشتی و افطاری ساده با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سپاه پاسداران تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت ۵۵ آشپرخانه مهدوی در سطح استان، گفت: در این ایام تمامی مراحل تهیه موادغذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی بابیان اینکه سال گذشته با مشارکت خیران و نیکوکاران ۸۰ هزار وعده غذای گرم و ۲۳ هزار سبد کالا با هزینه پنج میلیارد تومان تهیه و به دست نیازمندان استان رسیده است، تصریح کرد: توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها انجام می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش، بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha