لزوم جریان‌سازی تعالیم قرآنی در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4046261
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

لزوم جریان‌سازی تعالیم قرآنی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: بایستی به جریان‌سازی تعالیم قرآنی در جامعه در ماه مبارک رمضان اهتمام ویژه داشت و با تبیین مفاهیم آیات برگزیده و ارائه پیام‌های اخلاقی به مردم، برنامه‌های پرمحتوا و تأثیرگذار اجرا کرد.

تعالیم قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۴ فروردین‌ماه، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان امسال نسبت به رمضان سال‌های قبل از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که دشمن با تمام توان در عرصه فرهنگی وارد میدان شده و لذا علما و روحانیون باید بیش از پیش در صحنه حضور داشته باشند.

وی، از آمادگی ادارات تبلیغات اسلامی استان، در تهیه محتوای کاربردی در حوزه جهاد تبیین خبر داد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری اکنون در جنگ روایت‌ها قرار گرفته‌ایم و بایستی در تبیین و روشنگری حقایق به جهاد تبیین بپردازیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: در ماه رمضان بایستی به جریان سازی تعالیم قرآنی در جامعه اهتمام ویژه داشت و با تبیین مفاهیم آیات برگزیده و ارائه پیام‌های اخلاقی به مردم، برنامه‌های پرمحتوا و تأثیرگذار اجرا کرد.

وی ادامه داد: تلاش برای بهبود وضعیت فعالیت‌های فرهنگی به خصوص در مساجد استان امری مهم و اساسی است و بایستی در این زمینه اقدامات ارزشمندی در استان شکل بگیرد.

انتهای پیام
captcha