معرفی چهره‌های فاخر کردستان به مردم در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 4045813
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

معرفی چهره‌های فاخر کردستان به مردم در اولویت قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: معرفی چهره‌های فاخر و تولید محتوا در حوزه‌های مختلف متناسب با ذائقه مخاطبان و شرایط استان کردستان در اولویت قرار گیرد.

دیدار مدیرکل صدا و سیمای کردستان با نماینده ولی فقیه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نمیانده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 11 فروردین‌ماه در دیدار با مدیرکل، معاونان و کارکنان صدا و سیمای استان کردستان، ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات این مجموعه در استان اظهار کرد: صدا و سیمای کردستان از نیروهای مستعد و بسیار خوبی برخوردار است که با شور و هیجان تلاش می‌کنند و به طور یقین درخشندگی هر مجموعه‌ای نیز حاصل تلاش و زحمات گروهی است.

وی با بیان اینکه در سال جدید دنبال ابتکارات و کارهای جدید باشیم، افزود: هر کس که کم‌کاری کند به غم و اندوه دچار خواهد شد و پیشرفت نخواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با پیشنهاد اینکه تولید محتوا در حوزه‌های مختلف متناسب با ذائقه مردم و شرایط استان در اولویت قرار گیرد، بیان کرد: انتظار می‌رود در صدا و سیمای کردستان بیشتر به معرفی چهره‌های فاخر و ماندگار پرداخته شود.

وی با تأکید بر اینکه به خوبی به ساخت سریال مستوره اردلان پرداخته شود، افزود: پخش سریال‌‌های ایرانی، آثار فاخر و بومی‌سازی محتواهای تولیدی مهم است که می‌طلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی به رسالت خطیر صدا و سیما و نقش رسانه ملی در انعکاس واقعیت‌ها و مقابله با هجمه دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: همواره انعکاس و مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان را دنبال کنید.

جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا و سیمای کردستان در این دیدار‌ها با اشاره به اینکه مردم‌محوری، مطالبه‌گری و انعکاس اقدامات دولت در استان از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های صداوسیمای مرکز کردستان است، گفت: بسته گرافیکی رسم الخط شبکه کردستان با ۸۰ عنوان در تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

در پایان مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان کردستان نیز در این دیدار هر کدام به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha