40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی پرداخت شد
کد خبر: 4045642
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی پرداخت شد

فرمانده سپاه و بسیح شهرستان فاروج گفت: ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از منابع  بسیح سازندگی در اختیار گروه‌های جهادی قرار گرفت و برای اشتغال در حوزه‌های کشاروزی و دامپروری پرداخت شد.

سرگرد یاسر قدیمی، فرمانده سپاه و بسیج شهرستان فاروجسرگرد یاسر قدیمی، فرمانده سپاه و بسیج شهرستان فاروج، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی اظهار کرد: 150 گروه جهادی فعال در شهرستان  در سامانه اطلس ثبت و دارای شناسنامه هستند که فعالیت هایشان در حوزه‌های مختلف به تناسب نیاز طی سال گذشته انجام و امسال هم استمرار دارد.

فرمانده سپاه و بسیج فاروج افزود: برای 200 نفر هم کارگاه آموزشی ویژه اشتغال‌زایی برگزار و کارگاه فرآوری گیاهان دارویی هم در همین راستا راه اندازی شد.

سرگرد قدیمی گفت: توزیع 21 هزارو 600 بسته معیشتی در 13 مرحله  و23 هزار بسته بهداشتی از سوی گروه‌های جهادی ظرف سال گذشته انجام شده است.

وی با اشاره به هزینه  4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت مسکن برای پنج خانوار از سوی این گروهای جهادی در شهرستان بیان کرد: برای مرمت قنات روستای گزکوه هم یک میلیارد ریال هزینه شد.

سرگرد قدیمی به توزیع 97 هزار پرس غذای گرم از سوی این گروه‌ها در شهرستان هم اشاره کرد و افزود:  2 هزار بسته نوشت افزار، 33 سری جهیزیه نیز طی سالی که گذشت تامین و به گروه هدف ارائه شد.

وی بیان کرد: از سوم فروردین امسال این گروه‌ها فعالیت‌های خود را در حوزه محرومیت زدایی در سطح روستاهای پیش بینی شده آغاز کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام
captcha