دوران مسئولیت را برای خدمت به مردم دریابیم
کد خبر: 4045515
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

دوران مسئولیت را برای خدمت به مردم دریابیم

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با یادآوری احادیثی از اهل بیت(ع)، گفت: عمر دوران مسئولیت بسیار کوتاه است و در چشم برهم زدنی می‌گذرد که باید از آن به نحوی مطلوب و برای خدمت به مردم بهره گرفت.

دیدار شهردار شیراز با حجت الاسلام علیرضا حدائقبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس، امروز، 9 فروردین در دیدار با شهردار و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری شیراز با یادآوری احادیث و روایاتی از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: عمر دوران مسئولیت بسیار کوتاه است و در چشم بر هم زدنی می‌گذرد که باید از آن به نحوی مطلوب و برای خدمت به مردم بهره گرفت.

وی از مسئولان خواست تا حتماً از این فرصت به دست آمده برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضای خداوند استفاده کنند و سپس از تلاش‌های شهرداری به خصوص در ایام و مناسبت‌های مذهبی و نوروز قدردانی کرد.

سیداحسان اصنافی، شهردار شیراز هم در این دیدار گفت: سال جدید رنگ و بوی مهدوی دارد به نحوی که آغاز سال با اعیاد شعبانیه است و پایان سال نیز با اعیاد شعبانیه خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: شهرداری شیراز با یاری و استعانت از امام عصر(عج) عملکردی شایسته و مطلوب سومین حرم اهل بیت(ع) و مردم شریف آن داشته تا باقیات صالحاتی برای همگان باشد.

انتهای پیام
captcha