کشف ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در شیراز
کد خبر: 4045439
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

کشف ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق توسط سربازان گمنام این ناحیه خبر داد.

مجید علی‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله(عج) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه بقیةالله(عج) شیراز، مجید علی‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 8 فروردین گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم به ویژه در روزهای ابتدای سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، اجرای گشت‌های مشترک نظارت میدانی بر بازار توسط بسیجیان آغاز شده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ فی‌مابین معاون اول رئیس جمهور و ریاست سازمان بسیج مستضعفین با عنوان «استفاده از ظرفیت و توان بسیج برای نظارت و کنترل بر بازار» گفت: امسال نظارت و کنترل بازار زیر ذره بین بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز ادامه داد: قرارگاه امنیت غذایی اوخر سال گذشته تشکیل شد و این قرارگاه کنترل بازار از تولید تا کف بازار را با جدیت اجرا می‌کند.

علی‌پور تصریح کرد: تمامی بسیجیان که به عنوان  بازرسین ویژه نظارت بر بازار اصناف معرفی شدند کاملاً آموزش دیده و مسلط به قوانین و مقررات نظام صنفی و دارای کارت شناسایی هستند و همچنین موظف شده‌اند در صورت مواجهه با کالای احتکار شده، دپو شده، قاچاق و یا عرضه خارج از شبکه، گران‌فروشی و کم فروشی با قید فوریت نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در آستانه سال ۱۴۰۱ با رصد و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام این ناحیه و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق کالا بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق که قرار بود در یکی از کشورهای مجاور تخلیه شود، کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز بیان کرد: با افرادی که در کسوت بازاری قصد سودجویی، سوءاستفاده و بی اعتبار کردن بازاریان زحمتکش و متدین هستند قطعا بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم کرد.

علی‌پور در پایان ضمن تشکر از مردم شیراز بابت ارسال اخبار و گزارش‌ها گفت: همه آحاد مردم می‌توانند هرگونه تخلفات اقتصادی و... به صورت شبانه‌روزی به شماره ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه گزارش کنند.

انتهای پیام
captcha