اسکان 622 هزار نفر روز میهمان نوروزی در مدارس فارس
کد خبر: 4044840
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

اسکان 622 هزار نفر روز میهمان نوروزی در مدارس فارس

طبق اعلام قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس، از ابتدای پذیرش و اسکان فرهنگیان تا صبح روز ۴ فرودین ۲۱۵ هزارنفر در قالب ۵۱ هزار خانواده و در مجموع ۶۲۲ هزار نفرروز در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مرتضی پورجعفر، قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس امروز، 4 فروردین در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان شهر شیراز گفت: از ابتدای پذیرش و اسکان فرهنگیان تا صبح روز ۴ فرودین ۲۱۵ هزارنفر در قالب ۵۱ هزار خانواده و در مجموع ۶۲۲ هزار نفرروز در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به آمارهای موجود، استان فارس جزو استان‌های پیشرو در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس در بین آموزش و پرورش‌های کشور است.

پورجعفر بیان کرد: آمار بیشترین پذیرش میهمان در مدارس فارس تاکنون به ترتیب متعلق به ستادهای اسکان فرهنگیان نواحی  ٤، ٣، ١ و 2 آموزش و پرورش شیراز و مدارس شهرهای مرودشت، ممسنی، کازرون، آباده، زرقان و پاسارگاد است.

قائم مقام ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در چند روز اخیر تمامی کلاس‌های درس مدارس در شهر شیراز در همان اوائل شب تکمیل می‌شوند، یادآور شد: در طول چند روز گذشته هیچ کلاس خالی در چرخه اسکان در شیراز وجود نداشته است.

وی همچنین از آمادگی کامل این دستگاه برای استقبال از میهمانان در دور دوم سفرهای نوروزی در استان فارس خبر داد و افزود: با شروع موج جدید سفرهای نوروزی و احتمال بارندگی روزهای آینده، میزان آمار اسکان میهمانان نوروزی در فارس در روزهای یاد شده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

پورجعفر افزود: هر چند امسال اعلام فعالیت ستادهای اسکان در آموزش و پرورش کمی تأخیر داشت اما تلاش شد تمامی سرایداران و خدمتگزاران مدارس طی جلساتی به صورت ویژه فشرده آموزش‌هایی در مورد تکریم مهمانان نوروزی را فرا بگیرند.

انتهای پیام
captcha