پیکر گلاویژ مرادی در زیر اشک‌های بهاری آسمان آرام گرفت
کد خبر: 4044599
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
یادداشت وارده؛

پیکر گلاویژ مرادی در زیر اشک‌های بهاری آسمان آرام گرفت

پیکر گلاویژ مرادی، روزنامه‌نگار، فعال رسانه‌ای، عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان امروز، دوم فروردین‌ماه زیر اشک‌های بهاری آسمان در آرامستان بهشت محمدی سنندج آرام گرفت.

خاکسپاری گلاویژ مرادی خبرنگار کردستانی

به گزارش ایکنا از کردستان، در این مراسم همکاران رسانه‌ای، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده آن مرحوم برای آخرین وداع با این بانوی رسانه‌ای حضور یافتند و وی را تا رسیدن به آرامگاه ابدی در میان اشک‌های بهاری آسمان همراهی کردند.

آری همه خبرنگاران آمده بودند تا بگویند؛ لبخند زیبایت را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد، چه زیبا و با صلابت زندگی کردی و درس استقامت، صبر و ایستادگی را به دخترت آموختی تا روز و روزگاری که تو در کنارش نیستی با تکرار درس‌هایت غم از دست دادنت را مرهمی باشد.

سخت است مادر باشی و بخواهی با خیالی آسوده دنیای فانی را ترک کنی اما در طول این سه سال از تحمل رنج گران بیماری سرطان چه زیبا تمام مادرانه‌هایت را نثار دخترت کردی تا خاطره‌های خوشی از دوران ناخوشی خودت برایش به یادگار بگذاری.

در این دوران سخت بیماری حضورت در جلسات و برنامه‌های خبری آن هم با آرامش و لبخند بر لب برای تک تک ما رسانه‌ای‌ها استان درس‌های بسیاری داشت که در کنار گذران زندگی شخصی خود، رسالتی برعهده داریم که هیچ مانعی برای انجام این وظیفه و رسالت قابل قبول نیست.

افتخاری بود کار کردن در کنار کسی که اگرچه رنج بیماری رنگش را زرد کرده بود اما نتوانست تا آخرین روزهای سخت بیماری وی را از پا درآورد و وی را از ادامه فعالیت رسانه‌ای و بودن در جمع همکاران باز دارد.

و چه سخت است تحمل فراق و دوری دوست و همکاری که بار گران بیماری هیچگاه نتوانست قدم‌های استوارش را از ادامه راه منصرف کند و تا آخرین لحظات با امید زیست و زیستن را به ما آموخت.

یادداشت: ملیحه سیفی

انتهای پیام
captcha