برگزاری مسابقه جاذبه‌های گردشگری کردستان در ایام نوروز
کد خبر: 4044493
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

برگزاری مسابقه جاذبه‌های گردشگری کردستان در ایام نوروز

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز مسابقه‌ای با عنوان جاذبه‌های گردشگری کردستان در صداوسیمای استان برگزار می‌شود.

یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کردستان

یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز مسابقه‌ای با عنوان جاذبه‌های گردشگری کردستان در صداوسیمای مرکز کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوره برگزاری این مسابقه، افزود: این سری از مسابقات در دو بخش صدا(رادیو) و سیما از اول فروردین‌ماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان بیان کرد: در این مسابقات سؤالاتی در ارتباط با جاذبه‌های گردشگری استان در ویژه‌برنامه‌های تلوزیونی «سالی تازه هاته‌ وه» و برنامه رادیویی «گوله‌باخ» مطرح و هر روز به دو نفر از کسانی که به سؤالات پاسخ صحیح بدهند جوایز نفیسی از سوی این اداره‌کل اهدا می‌شود.

وی افزود: این مسابقه پیامکی با همکاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان و صداوسیمای استان، با هدف شناخت و معرفی آداب و رسوم و مکان‌های کمتر شناخته شده به عموم مردم برگزار خواهد شد.

گویلیان یادآور شد: استان کردستان دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری فراوانی است که باید با اطلاع‌رسانی دقیق، بیش از پیش به مردم معرفی شود.

انتهای پیام
captcha