خدمات نوروزی جهادگران در مناطق محروم استمرار داشته باشد
کد خبر: 4044332
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
بوعلی:

خدمات نوروزی جهادگران در مناطق محروم استمرار داشته باشد

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به خدمت‌‍رسانی گروه‌های جهادی در ایام نوروز بر ضرورت تداوم این خدمت‌ها در طول سال توسط پایگاه‌های مقاومت تأکید کرد.

بازدید از فعالیت های گروه جهادی در داراب، فرمانده سپاه فجربه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس به همراه مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی امروز، 29 اسفندماه با حضور در شهرستان‌های داراب از فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی تحت عنوان قرارگاه «عهد خدمت» در مناطق محروم این شهرستان بازدید کردند.

در این مناطق خدمات ارائه شده توسط دانشجویان جهادگر در حوزه‌های مختلفی تربیتی، آموزشی، بهداشت و سلامت و خدمات‌رسانی است.

سردار بوعلی، در این بازدیدها گفت: آن چیزی که بسیار ارزشمند است ارتباط عاطفی جهادگران با اهالی بومی منطقه است و اینکه دانشجویان در این موقع و زمان که در واقع همزمان با لحظه سال تحویل و تعطیلات نوروزی است، مشغول خدمت‌رسانی در مناطق کم برخوردار هستند و این خود یک کار بزرگی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: جهادگران در این اردوها علاوه بر حضور اقدام به فعالیت‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده می‌کنند که بسیار جای خوشحالی و تقدیر دارد.

وی به دانشجویان جهادگر توصیه کرد: واقعا قدر فرصتی که خداوند به آن‌ها داده است را بدانند و با همدلی در مباحث مختلف خدمت‌رسان مردم باشند و با حضور موثر در جمع مردم و دعوت آن‌ها به مشارکت و ایجاد هم‌افزایی و تعامل با پایگاه‌های مقاوت تلاش کنند این ارتباط را افزایش دهند و استمرار برنامه‌های خود را به پایگاه‌های محل واگذار کنند تا بعد از اردو نیز این خدمات‌رسانی و ارتباط گیری با مردم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha