رونمایی از المان «فرج» در میدان ولیعصر(عج) شیراز
کد خبر: 4044012
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

رونمایی از المان «فرج» در میدان ولیعصر(عج) شیراز

همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج)، المان «فرج» و پرچم «یا مهدی(عج)» در میدان ولیعصر(عج) شیراز رونمایی شد.

رونمایی از المان «فرج»، میدان ولیعصر(عج) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج)، مراسم رونمایی از المان فرج و نصب پرچم «یا مهدی(عج)» در میدان حضرت ولیعصر(عج) شیراز امروز، 27 اسفندماه برگزار شد.

سیداحسان اصنافی،  شهردار شیراز در این مراسم گفت: سعی کنیم در فعالیت‌های عمرانی، هویت معنوی و فرهنگی را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه نمادهای فرهنگی، خود گویای نام مکان است، افزود: نمادهای فرهنگی را به نمایش بگذاریم تا دیگر نیازی نباشد شهروندی به دنبال تابلو میدان ولی عصر باشد.

شهردار شیراز اظهار کرد: این نوع المان از لحاظ معنوی دارای توجه بسیاری است که ان‌شاءالله در ظل توجهات حضرت بتوانیم دیگر المان‌های مذهبی را نیز داشته باشیم.

روح‌الله مظفری، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: امسال سال مهدوی نام گرفته است و شهرداری شیراز ساخت المان فرج و پرچم یامهدی را در دستور کار قرار دارد.

وی به ارتفاع ۲۰ متری این پرچم اشاره کرد و افزود: پرچم یا مهدی (عج) با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان و المان فرج با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان در میدان ولی عصر(عج) شیراز نصب شده است که با توجه به اسم این میدان به سمت فضای مذهبی پیش رفته‌ایم.

انتهای پیام
captcha