توزیع 12000 پرس نان رایگان میان نیازمندان شیراز
کد خبر: 4043792
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

توزیع 12000 پرس نان رایگان میان نیازمندان شیراز

همزمان با نیمه شعبان به همت مرکز افق امامزاده سیدمحمد(ع) دهپیاله، 12 هزار پرس نان طبخ و به صورت رایگان میان نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از توزیع 12 هزار پرس نان به صورت رایگان میان نیازمندان خبر داد و گفت: همزمان با نیمه شعبان به همت مرکز افق امامزاده سیدمحمد(ع) دهپیاله این تعداد پرس میان نیازمندانی که توسط مرکز مذکور شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.

وی افزود: مرکز مذکور این کار را با هماهنگی یک نانوایی و از محل کمک‌های خیران و با توزیع ژتون به افراد شناسایی شده انجام خواهد داد البته به خانواده‌های پر جمعیت تعداد ژتون بیشتری تعلق خواهد گرفت.

صفری گرائی با بیان اینکه این کار از ساعت 6 صبح روز جمعه، 27 اسفندماه تا ساعت 22 همان روز انجام خواهد شد، گفت: این اقدام در قالب اجرای طرح «قرار دوازدهم» برای کمک به نیازمندان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف فارس یادآور شد: خیرانی که تمایل دارند در طرح‌های چنینی به مناسبت‌های مختلف شرکت کنند، می‌توانند به مراکز افق بقاع متبرکه شاخص مراجعه کنند.

وی در پایان با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان 200 جشن در بقاع متبرکه استان برپا می‌شود، گفت: همچنین ایستگاه صلواتی نیز بدین مناسبت در بقاع متبرکه استان برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha