پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات بی‌وقفه ادامه دارد
کد خبر: 4043734
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات بی‌وقفه ادامه دارد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اهمیت به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با رشد و تحولات علمی با سرعت در حال انجام بوده که به همین منظور پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات توقف‌ناپذیر است.

فناوری اطلاعاتبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین حمیدی‌پور، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۲۵ اسفندماه،‌ در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، اظهار کرد: پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات عید نوروز یکی از ضروریات مهم و اساسی است که به همین منظور نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی را با جدیت در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: اهمیت به پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال جزو نیازهای مهم و اساسی است که در این زمینه برنامه‌ریزی شده با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اهمیت به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با رشد و تحولات علمی با سرعت در حال انجام است که به همین منظور پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات توقف‌ناپذیر است که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

حمیدی‌پور تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های اصلی استان پیشرفت‌های چشم‌گیری در اقتصاد دیجیتال استان امری لازم و ضروری است که درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که می‌توانیم به تمامی اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم که این موضوع جزو اولویت‌های اساسی است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده شاهد توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در سطح کشور باشیم، علی‌الخصوص که بیماری کرونا سبب شده تا بسیاری از موارد تحت تاثیر این بیماری با مشکل مواجه شود.

در پایان مراسم با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، شهریار سرداری، به عنوان سرپرست جدید این اداره‌کل معرفی شد و از بهروز رزمی، مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha