گردهمایی مسئولان و رابطان جامعه قرآنی عصر لرستان + عکس
کد خبر: 4042331
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

گردهمایی مسئولان و رابطان جامعه قرآنی عصر لرستان + عکس

نخستین گردهمایی مسئولان، دبیران و رابطان جامعه فرهنگی و قرآنی عصر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر در خرم‌آباد برگزار شد.

گردهمایی جامعه قرآنی به گزارش ایکنا از لرستان، نخستین گردهمایی مسئولین، دبیران و رابطین جامعه فرهنگی قرآنی عصر جمعه، 20 اسفند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد.

در این جلسه با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام امیدیان، حکم حجت‌الاسلام هادی بوالحسنی به‌عنوان رئیس جامعه فرهنگی قرآنی عصر لرستان اعطا شد.

حجت‌الاسلام بوالحسنی، رئیس جامعه فرهنگی قرآنی عصر لرستان در این مراسم با تقدیر از زحمات ابوذر بهاروند، دبیر قرارگاه صاحب‌الامر لرستان بر لزوم احیای جلسات قرآن خانگی تأکید گفت: در حال حاضر ۳۰۰ جلسه خانگی قرآن در سطح استان برقرار است و تلاش بر این است که تعداد جلسات قرآنی در هر شهرستان به ۱۱۴ جلسه برسد.

وی افزود: در کل شهرستان‌های استان مسئول و دبیر و در ۲۷ شهر و بخش‌ رابطین جامعه فرهنگی قرآنی لرستان انتخاب و حکم آنان با امضای رئیس جامعه فرهنگی قرآنی لرستان اعطا شده است.

بوالحسنی با تأکید بر لزوم ثبت جلسات خانگی قرآن در سامانه جامع جلسات قرآنی جامعه فرهنگ قرآنی عصر، ادامه داد: در تمام جلسات از پرچم آستان قدس رضوی و حضرت معصومه(س) استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha