مسئولان در عمل تابع سیره اهل بیت(ع) باشند
کد خبر: 4042323
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

مسئولان در عمل تابع سیره اهل بیت(ع) باشند

استاندار فارس با تأکید بر توجه مدیران به رفع مشکلات مردم، گفت: زمان شعار دادن به پایان رسیده است، باید به فرمایشات و سیره اهل بیت(ع) عمل کنیم چراکه ایشان تمام زندگیشان را وقف مردم می‌کردند و توصیه داشتند به نیازمندان کمک شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، امروز، 21 اسفندماه در بازدید از موکب مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) و دیدار مردمی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات آن‌ها، گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و عمیقی که در راستای فرهنگ اهل بیت(ع) شکل گرفته توجه به رفع نیازها و مشکلات مردم است.

وی افزود: زمان شعار دادن گذشته؛ باید به فرمایشات و سیره اهل بیت(ع) عمل کنیم چراکه ایشان تمام زندگیشان را وقف مردم می‌کردند و توصیه داشتند به نیازمندان کمک شود. بدانیم که بالاترین عبادت نزد خداوند رسیدگی به مشکلات مردم و رفع حوائج مردم است.

استاندار فارس با اشاره به فرمایش حضرت امام حسین(ع) مبنی بر اینکه رفع حوائج مردم از بزرگترین نعمت‌هاست، بیان کرد: مدیران تا جایی که می‌توانند مشکلات را حل کنند البته همه مشکلات با سرعت قابل رفع نیست اما همین که تلاش کنند مردم راضی خواهند بود.

ایمانیه با بیان اینکه این موکب از سوم شعبان شروع شده و تا نیمه شعبان برقرار است، اظهار کرد: از مدیران خواسته شده که با حضور خود نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام شود.

انتهای پیام
captcha