رسالت مهم فعالان اجتماعی مطالبه‌گری عالمانه است
کد خبر: 4042157
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

رسالت مهم فعالان اجتماعی مطالبه‌گری عالمانه است

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری در جامعه، رسالت مهم فعالان اجتماعی را مطالبه‌گری عالمانه دانست.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس عصر دیروز، 20 اسفندماه در دیدار با شرکت‌کنندگان در دوره‌ تربیت کنشگر اجتماعی با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری در جامعه، رسالت مهم فعالان اجتماعی را مطالبه‌گری عالمانه دانست و گفت: بر اساس آموزه‌های دینی جریان ارزشی نسبت به مسائل و معضلات جامعه بی‌تفاوت نیست.

وی به نقش بسیج در این عرصه اشاره کرد و افزود: بسیج با توجه به ظرفیت‌های تخصصی موجود و ارتباط با بدنه‌ مردم می‌تواند در زمینه‌ حل معضلات جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش فعالی ایفا کند.

بوعلی با اشاره به فعالیت‌های بسیج برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: بسیج در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی هر جا که نیاز باشد به کمک دستگاه‌های متولی خواهد آمد و در کنار آن موضوع مطالبه‌گری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز پیگیری می‌کند.

فرمانده سپاه فجر یادآور شد: تشکیل گروه‌های احرار و اجرای طرح چهارشنبه‌های طلایی، نمونه‌هایی از طرح‌های اجتماعی موفق و تأثیرگذار در استان فارس هستند.

وی مقابله با معضل اعتیاد و ناهنجاری‌های آن را یکی از کارهای ویژه سپاه در حوزه مسائل اجتماعی توصیف کرد و افزود: در سال آینده یک مرکز تربیتی در حوزه مقابله با معضل اعتیاد با همکاری سپاه فجر، استانداری فارس و سایر نهادها راه‌اندازی خواهد شد.

بوعلی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره تربیت کنشگر اجتماعی اشاره کرد و افزود: برگزاری اين دوره، آغاز یک حرکت منسجم اجتماعی در سطح استان فارس است.

انتهای پیام
captcha