مدیران کانون‌های مساجد علمداران و افسران حوزه فرهنگ و هنر هستند
کد خبر: 4042008
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

مدیران کانون‌های مساجد علمداران و افسران حوزه فرهنگ و هنر هستند

معاون فرهنگی، هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کل کشور(فهما) گفت: مدیران کانون‌های مساجد علمداران و افسران حوزه فرهنگ و هنر هستند.

سعید سعادتی، معاون فرهنگی، هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کل کشور(فهما)

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سعید سعادتی، معاون فرهنگی، هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کل کشور(فهما)، شامگاه گذشته 19 اسفندماه، در همایش سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که در مسجد امام علی(ع) شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع 1300 نفر در کل کشور فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را ارزیابی میدانی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید توجه داشت که در چه نقطه‌ و جایگاهی از تاریخ قرار داریم، تصریح کرد: هرچند تمامی شرایط و امکانات مهیا است، اما برخی مواقع راه را اشتباه می‌رویم و این موجب بروز افتراق در جامعه می‌شود.

معاون فرهنگی، هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کل کشور با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال افتراق در جامعه است و تلاش می‌کند با فریادهای توخالی شبهه ایجاد کند و افکار عمومی را از هدف اصلی‌شان دور کند، بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی 43 سال قبل از یک خیابان شروع شد، اما امروز تا دل آمریکا و حتی داخل کاخ سفید نفوذ کرده است.

سعادتی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه زمانی جمهوری اسلامی ایران سیم خاردار نداشت، اما امروز برخی تجهیزاتمان در آمریکای لاتین است، این قدرت ایران موجب شده تا دشمن تلاش ‌کند نظام محاسباتی‌مان را تغییر دهد و با دادن اطلاعات غلط ما را به راهی اشتباه از آنچه هدفمان است ببرد و اولویت‌هایمان را تغییر دهد.

وی حفظ نظام را اوجب واجبات دانست و اظهار کرد: شاید وقتی وارد کشورهای اروپایی شویم به خاطر زیرساخت‌ها و امکاناتی که دارند خود را ببازیم، اما زمانی که مستقر شویم و نگاه خود را عمیق کنیم، بوی گندشان را احساس می‌کنیم.

سعادتی عنوان کرد: وقتی دشمن دید از طریق نظامی حریف ایران اسلامی نمی‌شود، با راه انداختن جنگ رسانه‌ای می‌خواهد به اهداف خود دست یابد.

معاون فرهنگی، هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کل کشور با بیان اینکه آمریکائی‌ها 60 اندیشکده را برای بررسی ایرانی‌ها مأمور کرده‌اند، اما همچنان درمانده‌اند، تصریح کرد: دشمن جنگ باورها و اراده‌ها را به راه انداخته است.

وی تاکید کرد: باید حق و باطل را به درستی تشخیص داد، دشمن می‌داند حق با ما است، اما مصداق عدالت و حق و باطل را تغییر می‌دهد و امروز شاهدیم که برخی دارند راه را اشتباه می‌روند.

سعادتی با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی می‌خواهد مجدد ما را به سیاست و انتخابات عراق گره بزنند و حواس ما را از دیگر اتفاقاتی که در دنیا دارد می‌افتد، دور کند، گفت: متاسفانه برخی در داخل کشور با گفتارشان دشمن را در رسیدن به اهدافش کمک می‌کنند.

وی در پایان نقش ملت در حفظ و اقتدار ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت دانست.

انتهای پیام
captcha