ابزار هنر برای بیان جنایت‌های دشمن استفاده نشده است
کد خبر: 4041704
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

ابزار هنر برای بیان جنایت‌های دشمن استفاده نشده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه متأسفانه از ابزار هنر جهت بیان جنایت‌های دشمن استفاده نشده است، گفت: تبلیغات و هنر را با محوریت مساجد آموزش دهید، چراکه حتی با یک رباعی جانانه و جوانانه می‌شود یک ملت را دگرگون کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 18 اسفندماه در دیدار با اعضای ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ضعف تبیین نگرانی‌هایی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: دشمنان ایران و اسلام در جهت هنر و تبلیغات فوق‌العاده کار می‌کنند و در این راستا کاملا می‌توانند کار جلاد و شهید را عوض کنند و فرزندان ما هم این موضوع را باور کنند در حالی که حق با شهید است نه جلاد، اما ما عاجز هستیم تا فرزندان خود را از آسیب‌های آنان نگه داریم، بنابراین کفه تبلیغات ما بسیار سبک است.

وی ادامه داد: دشمنان به‌عنوان مدعی حقوق بشر، طلبکارانه حرف می‌زنند در حالی که از اجرای هیچ جرمی دریغ نکرده‌اند و مسبب هر فتنه‌ای در کشورهای مختلف بوده‌اند، حال آنکه مدافع مظلومین و این همه خون و تعدی چه کسی خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز به لطف خداوند متعال، ایران اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد، ادامه داد: باید تبلیغات و هنر را آموزش دهید و حتی با یک رباعی جانانه و جوانانه می‌شود یک ملت را دگرگون کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه محور همه حرکت‌ها مسجد است، افزود: اگر اندیشه در مسجد به‌خوبی پرورش یابد همه چیز را می‌تواند پاسخ دهد؛ باید به دنبال ایجاد طرح‌های نو باشیم، چراکه سرنوشت انسان‌ها در اینجا مشخص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر دشمن بر ایران غالب شود اجازه نخواهد داد که یک قطره آب راحت از گلویتان پایین برود و بدترین جنایت‌ها را اجرا خواهد کرد، یادآور شد: دشمن را ضعیف نشمارید، 20 سال آینده را نگاه کنید و مستحکم قدم بردارید و ببینید که شهدا و آزادگان چه کردند و دنبال مسائل واهی نروید که مانند سم است.

انتهای پیام
captcha