آزمون استخدامی قوه قضائیه و بنیاد مسکن در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4041495
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

آزمون استخدامی قوه قضائیه و بنیاد مسکن در یزد برگزار می‌شود

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از برگزاری آزمون استخدامی بنياد مسكن انقلاب اسلامی و قوه قضائیه به همت این نهاد خبر داد.

محمد زارع، معاون آموزش جهاد دانشگاهی یزدمحمد زارع، معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری آزمون استخدامي بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان يزد از سوی این نهاد خبر داد و اظهار کرد: در این آزمون که روز چهارشنبه، 18 اسفندماه برگزار می‌شود، 189 نفر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی همچنین از برگزاری آزمون استخدامی كادر اداری قوه قضائيه، اداره كل دادگستری استان يزد به همت سازمان جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون نیز همزمان با سرسر کشور در روز جمعه، 20 اسفندماه جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

زارع با اشاره به اینکه در این آزمون 912 نفر از بانوان و 683 نفر از آقایان شرکت کرده و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت بیان کرد: بانوان در روز جمعه در دانشگاه یزد و آقایان در سازمان جهاددانشگاهی استان یزد برای آزمون حضور می‌یابند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد یادآور شد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دو آزمون در استان یزد مهیا شده و ان شاءالله با کمترین مشکل و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha