جانبازان الگویی تمام و کمال برای جامعه هستند
کد خبر: 4041213
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

جانبازان الگویی تمام و کمال برای جامعه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس جانبازان را الگویی تمام و کمال برای جامعه توصیف کرد و افزود: همین مسئله انتظارات را از این قشر ایثارگر و فهیم بالابرده است.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 16 اسفندماه در مراسم تقدیر از فرهنگیان جانباز شاغل در این اداره‌کل خواستار تقویت بصیرت جوانان به وسیله تجربیات جانبازان و ایثارگران شد و گفت: امروزه جانبازن در قامت الگویی تمام و کمال برای جامعه هستند و همین مسئله انتظارات را از این قشر ایثارگر و فهیم بالابرده است.

وی ضمن تکریم مقام شامخ شهدا اظهار کرد: خوشبختانه از نسل فعلی نیز شهید حججی‌هایی تربیت یافته‌اند که به خوبی پرچمدار و نگه‌دار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

عسکری بر ضرورت تداوم خط ولایت‌مداری تأکید کرد و گفت: باید پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم تا به دشمنان اجازه هیچ سوءاستفاده‌ای ندهیم و با یک بینش عمیق و بصیرت تمام عَلَم را به دست علمدار اصلی برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین تأکید کرد: جانبازان و مدافعان وطن باید تکریم شنوند و هر جا روند قدر بینند و بر صدر نشینند زیرا که تکریم آنان موجب تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

مرتضی کریمی، مشاور مدیرکل در امور جوانان نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا و جانبازان عزیز شناسنامه و هویت ما جوانان هستند و باید از این ریشه‌های انقلاب اسلامی درس یاد بگیریم، افزود: انتظار داریم نسل اول و دوم انقلاب، گام دومی‌های انقلاب اسلامی را مشورت فکری دهند تا مسیر انقلابی‌گری به صورت درست تا رساندن به سرمنزل مقصود ادامه یابد.

سیداحمد حسینی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌هایی با موسسه‌هایی همچون ایثار برای خدمات رسانی به معلمان جانباز و ایثار گر منعقد کرده‌ایم و به دنبال توسعه این تفاهم نامه‌ها هستیم، افزود: با عنایت مدیرکل آموزش و پرورش فارس فرهنگیان جانباز شاغل در اداره‌کل آموزش و پرورش فارس در سفری 3 روزه به مشهد مقدس عازم خواهند شد.

انتهای پیام
captcha