تجهیز و مرمت دو بقعه متبرکه در فسا
کد خبر: 4041197
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

تجهیز و مرمت دو بقعه متبرکه در فسا

عملیات گازرسانی و نصب سیستم گرمایشی در مجموعه داخلی امامزاده اسماعیل(ع) فسا و همچنین عملیات کاشی‌کاری بقعه امامزاده حسن(ع) این شهرستان انجام شد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تجهیز و مرمت دو بقعه متبرکه در فسا خبر داد و گفت: اجرای عملیات گازرسانی به مجموعه داخلی امامزده اسماعیل(ع) فسا و راه‌اندازی و نصب سیستم گرمایشی شامل پکیج و رادیاتور در زائر سرای امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان فسا طی روزهای اخیر انجام شد.

وی با بیان اینکه هزینه این اقدامات با هزینه‌ای بالغ بر 16 میلیارد ریال از محل نذورات و کمک‌های مردمی تامین شده است، افزود: همچنین در روزهای اخیر عملیات کاشت نهال زیتون در زمینی به وسعت 10 هکتار از باغ امامزاده اسماعیل(ع) به منظور سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات به زائران به نحوی که 1200 نهال زیتون با اعتبار 400 میلیون تومان کاشته می‌شود، آغاز شد.

موسوی ادامه داد: علاوه بر این‌ها کاشت نهال انجیر در انجیرستان متعلق به آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) فسا ادامه یافت. در سال گذشته 4 هکتار از این انجیرستان انجام شده بود و امسال نیز با اعتبار 500 میلیون تومان 8 هکتار در دستور کار قرار گرفته است و کاشت می‌شود.

مدیرکل اوقاف فارس، اتمام کاشی‌کاری رواق ضلع شمالی حرم مطهر امامزاده حسن(ع) فسا با هزینه 400 میلیون تومان را از دیگر اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر عنوان کرد و گفت: هم‌سطح‌سازی قبور و اجرای نما و کاشی‌کاری رواق ضلع جنوبی این بقعه متبرکه نیز در سال پیش رو اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha