جانبازان همچنان برای حفاظت از انقلاب ایستاده‌اند
کد خبر: 4041140
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

جانبازان همچنان برای حفاظت از انقلاب ایستاده‌اند

استاندار کرمانشاه گفت: جانبازان هنوز با قامتی ایستاده و استوار حافظ انقلاب و همراه مقام معظم رهبری هستند و اگر خطری کشور را تهدید کند در صف مقدم هستند.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه امروز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ایام شعبانیه با حضور در منزل جانبازان ۷۰ درصد دوران مقدس، از تلاش و ایثارگری این عزیزان قدردانی و تجلیل کرد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار‌ها با ابراز خرسندی از توفیق دیدار با جانبازان در این روز فرخنده، افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس و جنگ با ضد انقلاب، سلامت خود را فدا کردند تا از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

امیری‌مقدم تصریح کرد: این عزیزان با وجود ۷۰ درصد جانبازی، هنوز با قامتی ایستاده و استوار حافظ انقلاب و همراه با مقام معظم رهبری هستند و اگر خطری کشور را تهدید کند همچنان در صف مقدم هستند.

وی گفت: این رشادت‌ها، تلاش و دلاوری جانبازان و حضور دائمی و ولایتمدارانه در تمامی عرصه‌ها در مقاطع مختلف در واقع الگویی ماندگار برای همه است.

استاندار کرمانشاه با قدردانی از زحمات همسران و خانواده جانبازان، اظهار کرد: همسران جانبازان ایثارگری و از خودگذشتگی بسیاری انجام می‌دهند تا آنان آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha