جانبازان پیام‌آوران ایثار و شهادت هستند
کد خبر: 4041081
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
نماینده ولی‌فقیه گلستان:

جانبازان پیام‌آوران ایثار و شهادت هستند

نماینده ولی‌فقیه در گلستان در دیدار با خانواده جانبازان دفاع‌مقدس با بیان اینکه جانبازان پیام‌آوران ایثار و شهادت هستند، گفت: جانبازان شهیدان زنده دفاع‌مقدس هستند که یادگارهای انقلاب را در جسم دارند و این نشانه اصالت و پایداری انقلاب اسلامی است.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با جانبازانبه‌ گزارش ایکنا از‌ گلستان، آیت‌الله سید‌کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان شامگاه 15 اسفندماه همزمان با میلاد حضرت ابالفضل‌العباس‌(ع) با خانواده دو جانباز دفاع مقدس‌ آقایان داوود عامری و محمد‌رضا لطفی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان با بیان اینکه گلستان ۱۴ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: جانبازان شهیدان زنده دفاع‌مقدس هستند که مشکلات انقلاب را هنوز در بدن دارند و این نشانه اصالت انقلاب اسلامی و ثبات آن است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه جانبازان شاهدان زنده‌ای برای نسل‌های آینده هستند و می‌توانند انتقال دهنده انقلاب اسلامی به آنان باشند، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان مفاهیم ارزشی اسلام ناب محمدی و رساندن پیام شهدا و امام شهدا به نسل‌های جوان، رسالت بزرگ جانبازان است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان به اهمیت انتقال مفاهیم ارزشمند جهاد و شهادت به نسل‌های جدید و ضرورت ماندگار‌کردن فرهنگ ایثار و مقاومت‌ پرداخت و گفت: جانبازان مکتب سازنده هستند که شگرف‌ترین و خلل‌ناپذیرترین اثرات را در طول تاریخ ایجاد می‌کنند.

در پایان این دیدار از سوی نماینده ولی‌فقیه گلستان با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم این جانبازان شد.

انتهای پیام
captcha