تور‌های قم‌گردی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود
کد خبر: 4041037
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

تور‌های قم‌گردی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از برگزاری تور‌های متنوع قم‌گردی در نوروز ۱۴۰۱ با حضور راهنمایان تخصصی گردشگری خبر داد.

تور‌ قم‌گردیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، مهدی نصر اصفهانی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم طی سخنانی گفت: تورهای متنوع قم‌گردی نوروز ۱۴۰۱ با بهره‌مندی از ظرفیت آژانس‌های مسافرتی و سمن‌های گردشگری قم و با حضور راهنمایان تخصصی گردشگری برگزار می‌شود. 

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای تورهای قم‌گردی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، افزود: تورهای قم‌گردی شامل طبیعت‌گردی، بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی، موزه‌ها و خانه موزه‌ها، کویرنوردی، گشت و گذار در تالاب‌ها، دریاچه نمک و کاروانسراهای تاریخی است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در ادامه از راه‌اندازی سامانه تورهای گشت برای نام‌نویسی در تورهای قم‌گردی خبر داد و گفت: در این سامانه امکان دسترسی سریع، ایمن و ارزان به تمام جاذبه‌های گردشگری فراهم شده است تا مسافران با صرف زمان اندکی برای ثبت‌نام و تعیین مقصد، سفری به جاذبه گردشگری مورد درخواست خود داشته باشند.

نصر اصفهانی بیان کرد: زائران، گردشگران و شهروندان قمی در ایام نوروز می‌توانند با مراجعه به آدرس www.higasht.ir از خدمات گوناگون آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha