مردم قدرشناس زحمات مسئولان خواهند بود نه تبلیغات
کد خبر: 4040910
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

مردم قدرشناس زحمات مسئولان خواهند بود نه تبلیغات

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه مردم از شهردار کار بزرگ و در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) می‌خواهند، گفت: مردم قدرشناس زحمات خواهند بود نه تبلیغات.

رضا محمدیان، رئیس کمیسیون سومین حرم و گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز به گزارش ایکنا از فارس، رضا محمدیان، رئیس کمیسیون سومین حرم و گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 15 اسفندماه در پنجاه و یکمین جلسه علنی این شورا خطاب به شهردار گفت: به نظر می‌رسد جلسات هماهنگی و ایجاد نظم جهت اجرایی شدن پروژه‌ها و برنامه‌ها یا برقرار نیست یا ضعیف است. اقتدار بیشتری جهت پیشرفت امور لازم است؛ شاید برخی نخواهند کاری انجام شود و به دنبال ایجاد حاشیه و اتلاف وقت باشند برخی هم ظاهراً به دنبال تبلیغات برای آینده سیاسی خود هستند.

وی ادامه داد: مردم از شهردار کار می‌خواهند آن هم کارهای بزرگ و در شأن جایگاه سومین حرم اهل بیت (س) و مردم شهر شیراز. تقاضای جدی دارم با هر مدیری که کارهای ساده را به امروز و فردا می‌اندازد و صرفاً با گزارش‌های صوری سعی در دلبری از شهردار و مسئولان شهر و اعضای شورا دارد برخورد قاطع شود. چندین بار عرض کردم مردم قدرشناس زحمات خواهند بود نه تبلیغات؛ البته از زحمات مدیران و کارمندان کارآمد و پرتلاش نیز باید تشکر کرد. امیدوارم در سال آینده از ابتدا شاهد تغییر رویه و پیشرفت اساسی امور باشیم.

محمدیان در ادامه سخنان خود یادآور شد: بر اساس بند ۳۲ ماده ۸۰ قانون وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و شهرداران کشور واحدهای شهرستانی تمام سازمان‌ها و موسسات عمومی غیردولتی که در زمینه خدمات شهری وظایفی بر عهده دارند موظف هستند برنامه سالانه خود را در خصوص خدمات شهری در چارچوب اعتبارات و بودجه سالانه خود تنظیم شده به شوراهای اسلامی شهر ارائه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: به عنوان نماینده مردم تقاضای جدی دارم که استاندار فارس بر این مهم تاکید کنند و همچنین ریاست شورا از جلسه آینده به نحوی برنامه‌ریزی کنند که تمام دستگاه‌های فوق‌الذکر به صورت نوبتی برنامه خدماتی خود برای سال ۱۴۰۱ را در صحن شورا ارائه کنند تا هم مردم به واسطه رسانه‌ها از برنامه‌های آنان اطلاع یابند و هم اعضای شورا بتوانند مطالبات مردم را به مدیران دستگاه‌ها منعکس کنند و در نهایت هماهنگی بین دستگاه‌ها در راستای خدمت به مردم به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

وی خطاب به اعضای شورا گفت: از عمر این شورا شش ماه گذشت و در آستانه ورود به سال جدید هستیم. انسجام و اتحاد اعضای شورا و خضوع متناسب ریاست و هیئت رئیسه و انجام هماهنگی مناسب و یک‌صدایی کامل شورا باعث پیشرفت بهتر امور خواهد بود.

محمدیان با بیان اینکه هماهنگی کامل شورا باعث ایجاد نظم در شهرداری نیز خواهد شد، افزود: تلاش‌های انفرادی ممکن است در کوتاه‌مدت و مواردی جزئی موفقیتی حاصل کند اما اهداف بلندمدت محقق نمی‌شود. خاضعانه تقاضای هماهنگی و همدلی بیشتر از اعضا دارم و برای تمام افراد در آینده نیز آرزوی موفقیت کامل در سایه توجهات حق تعالی دارم‌.

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وقایع رخ داده در اوکراین، گفت: داستان اوکراین داستانی تکراری از فریب سیاست‌بازان و در نهایت قربانی شدن ملتی یا کشوری است. ای کاش سیاستمداران کشورمان ایران دچار فراموشی کوتاه‌مدت یا بلندمدت نشوند و گوش به فرمان رهبر معظم و با دقت به جمله‌های سیاست‌بازان مستکبر و صهیونیست برای پیشرفت با اتکا به توان بالقوه کشور برنامه‌ریزی بهتری انجام دهند.

انتهای پیام
captcha