محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد
کد خبر: 4040868
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان فارس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان در شیراز برگزار شد.

محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ارتش استان فارس، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان فارس با حضور فرماندهان و مسئولین نظامی‌، استانی و خانواده معظم شهدا به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس امروز، 15 اسفندماه در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

 در این مراسم امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: دشمن از داخل و خارج تلاش می‌کند تا بین نیروهای مسلح فاصله بیندازد و از راه‌های مختلفی مثل ایجاد شبهه و یا حتی تعریف و تمجیدهای جهت‌دار از یکی بر علیه دیگری در صدد ایجاد فاصله است.

وی افزود: ما در ارتش از پیشرفت سپاه بی نهایت خوشحال می‌شویم و هر جا این پیشرفت را ببینیم نماز شکر به جا می‌آوریم و برادران ما نیز در سپاه به همین صورت عمل می‌کنند و امروز نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی را می‌توان به عنوان یک تابلو اتحاد در تمام دنیا نشان داد.

 در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمودی‌زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس، وجود مؤلفه‌هایی همچون دین‌مداری، ولایت‌مداری و بصیرت را لازمه پاسداری از دین و انقلاب برشمرد و افزود: یک پاسدار دین و انقلاب باید بصیرت داشته باشد و بصیرت بدان معناست که حق را بشناسد، دشمنان حق را بشناسد و وظیفه خود را در قبال حق و دشمنان حق ادا کند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: این هوشمندی امام راحل(ره) بود که سازمان‌های انقلابی مانند سپاه را ایجاد کردند تا در آن شرایط سخت و تلاطم‌های دشوار وارد شده و این سرزمین را حفظ کنند و امروز ما پس از گذشت ۴۰ سال که شاهد مجاهدت‌های سپاه در عرصه‌های سازندگی و حرکت‌های علمی و دانش بنیان هستیم متوجه ارزشمندی این تدبیر امام(ره) می‌شویم.

 سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در حاشیه این مراسم گفت: بحمدالله امروز شاهد هستیم که سپاه به عنوان یک نیروی چند وجهی در دنیا شناخته می‌شود و همه دنیا مجبور هستند این ظرفیت را به حساب بیاورند و البته سایر نیروهایی که در جمهوری اسلامی ایران مانند ارتش وجود دارند، هر زمان که نیاز باشد، با سایر نیروها هم افزا می‌شوند و در قالب یک سازمان و یک ارتش انجام وظیفه می‌کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای ارتش، سپاه و ناجا با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha