پاسداران با تاسی از آموزه‌های نهضت کربلا حسینی‌وار حماسه آفریدند
کد خبر: 4040649
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

پاسداران با تاسی از آموزه‌های نهضت کربلا حسینی‌وار حماسه آفریدند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در راه حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلام با تاسی از آموزه‌های نهضت کربلا، حسینی‌وار از جان خویش گذشتند و حماسه‌ها آفریدند.

روز پاسداربه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۵ اسفندماه، ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در اردبیل، اظهار کرد: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی همیشه به عنوان پیرو ولایت و حامی مردم بوده و برای ایجاد آسایش مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و پاسداری از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است.

وی بیان کرد: روز پاسدار نماد انجام یک رسالت و وظیفه مهم و حساس است و نقش سپاه برای محرومیت‌زدایی و احداث خانه محرومان و مقابله با اقدامات توطئه‌ای در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور باید از ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یابیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه راهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری رقم خورده و سبب شده تا ضریب امنیت جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته و مرزهای کشورمان از بیشترین امنیت برخوردار شوند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

محمدی‌اصل ادامه داد: نامگذاری این روز به نام روز پاسدار توسط امام راحل نشان دهنده تدابیر حکیمانه او بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور حضوری موفق دارد.

وی بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در راه حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلام با تاسی از آموزه‌های نهضت کربلا، حسینی‌وار از جان خویش گذشتند، حماسه‌ها آفریدند تا گزندی به انقلاب اسلامی این یادگار مانای معمار کبیر انقلاب اسلامی نرسد.

انتهای پیام
captcha