برش استانی توسعه فرهنگ قرآنی در فارس طراحی شود
کد خبر: 4040498
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

برش استانی توسعه فرهنگ قرآنی در فارس طراحی شود

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با بیان اینکه چهار سند بالادستی در راستای توسعه قرآنی وجود دارد، گفت: برش استانی توسعه فرهنگ قرآنی در استان فارس طراحی شود.

محمدحسین حقایقی، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین حقایقی، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس امروز، 14 اسفندماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به دستور جلسه این شورا درباره احیای شورای قرآن و عترت گفت: چهار سند بالادستی در راستای توسعه قرآنی وجود دارد که باید در استان فارس اسناد بالادستی گرفته و برش استانی توسعه فرهنگ قرآنی طراحی شود.

وی با بیان اینکه برای احیای فرهنگ قرآنی و توسعه آن در استان باید براساس اسناد بالادستی حرکت کرد، افزود: صدا و سیمای فارس در این زمینه آمادگی دارد تا با دستگاه‌های مرتبط همکاری کند.

موید محسن‌نژاد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان فارس نیز در این جلسه در خصوص دستور جلسه ثبت روزی به نام بزرگداشت شاهچراغ(ع) در تقویم رسمی کشورمان گفت: صلوات خاصه احمدبن‌موسی (ع) ثبت ملی شد.

وی بیان کرد: همچنین برای فرهنگسازی در جلسات رسمی ابتدای جلسات صلوات خاصه پخش شود و با ایرلاین‌ها نیز صحبت شده که صلوات خاصه در پروازها پخش شود.

انتهای پیام
captcha