لزوم معرفی هویت فرهنگی کردستان به مسافران و گردشگران نوروزی
کد خبر: 4040187
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

لزوم معرفی هویت فرهنگی کردستان به مسافران و گردشگران نوروزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: با توجه به اینکه کردستان به‌عنوان یکی از استان‌های میزبان مسیر گردشگری برای آیین‌های نوروزی انتخاب شده است، باید بهتر از سال‌های گذشته با خدمات‌رسانی مناسب برابر ضوابط ستاد کرونا، رضایت‌ خاطر مسافران و گردشگران به استان کردستان فراهم شود.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان امروز، 13 اسفندماه در بازدید از موزه‌ها، اماکن تاریخی و سطح شهر سنندج، اظهار کرد: برگزاری جشن‌های نوروز فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی استان خواهد بود.

وی با تأکید بر بسیج تمامی ظرفیت‌های استان کردستان افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان کردستان امری ضروری است و باید با تعامل و همکاری میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بیان کرد: با توجه به اینکه کردستان به‌عنوان یکی از استان‌های میزبان مسیر گردشگری برای آیین‌های نوروزی انتخاب شده است، باید بهتر از سال‌های گذشته با خدمات‌رسانی مناسب برابر ضوابط ستاد کرونا، رضایت‌خاطر مسافران و گردشگران به استان فراهم شود.

وی افزود: دست‌اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی باید با رعایت موازین و مقررات موجود، به نحوی برنامه‌ریزی کنند که علاوه بر خلق نوروزی شاد، هویت مردم کردستان و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز به مسافران و گردشگران معرفی شود.

رمضانی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود استان‌های غربی کشور با بیشترین پیک مسافر در ایام نوروز مواجه شوند، افزود: بر همین اساس مقدمات لازم برای پذیرایی از گردشگران و بازدیدشان از اماکن تاریخی و طبیعی در استان به نحو احسن انجام شود.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران کل استان، فرماندار و شهردار سنندج انجام شد، از موزه سنندج، خانه کُرد و ورزشگاه ۲۲ گولان بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha