راویان دفاع مقدس در فضای مجازی به جهاد تبیین بپردازند
کد خبر: 4039881
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

راویان دفاع مقدس در فضای مجازی به جهاد تبیین بپردازند

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه باید با دشمن در فضای مجازی جنگید گفت: توجه راویان دفاع مقدس در فضای مجازی به جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها باشد.

راویان دفاع مقدس در فضای مجازی به جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها بپردازند

به گزارش ایکنا از سمنان، ابوالفضل مسجدی، مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز، 11 اسفند در دوره توانمندسازی راویان دفاع مقدس استان سمنان سردار شهید محمد شعبانی با محوریت جهاد تبیین گفت: توجه راویان دفاع مقدس در فضای مجازی به جهاد تبیین و جنگ روایت‌هاست.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه باید با دشمن در فضای مجازی جنگید گفت: فضای مجازی تأثیر دارد و باید مسائل سیاسی روز را دانست و در کنار روایتگری بیان کرد.

وی با بیان اینکه این دوره براساس منویات رهبر انقلاب در راستای جهاد تبیین شکل گرفته است، اظهار کرد: دغدغه رهبر انقلاب روایتگری است و تأکیدات ایشان این است که نسل جدید آثار دفاع مقدس را حفظ و انتقال دهند و باید خاطرات را مکتوب و ضبط کرد.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید روایت درست و صادقانه باشد و اگر ما روایت نکنیم دشمن روایت می‌کند و آنطور که می‌خواهد تعریف و تحریف می‌کند یادآور شد: ما باید رسالت خود را به خوبی ادا کنیم و امروز تکلیف ما از دوران دفاع مقدس سنگین‌تر است.

به گفته مسجدی باید با دشمن در فضای مجازی جنگید، فضای مجازی تأثیر دارد و باید مسائل سیاسی روز را دانست و در کنار روایتگری بیان کرد.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: توان ایمان و توکل به خدا و مدیریت ولایت فقیه در جنگ و فتنه‌ها سبب ایستادگی ملت ماست و باید راویان اشاره کنند و باید نکات کلی به جنگ و سبک زندگی شهدا و استان در دفاع مقدس در روایت‌ها بیان شود.

انتهای پیام
captcha