یادواره شهدای سلامت فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4039831
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

یادواره شهدای سلامت فارس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس از برگزاری یادواره شهدای سلامت و ساخت یادمان این شهدا در سال آینده در استان خبر داد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، امروز، 11 اسفندماه در دیدار با سیدوحید حسینی و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان فارس، گفت: پزشکان و پرستاران استان فارس در عرصه مقابله با بیماری کرونا حضور فعال و درخشانی داشته و به خصوص اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی در این حوزه با روحیه جهادی و شجاعانه برای نجات جان مردم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین سپاه فجر و دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در زمینه خدمات‌رسانی به بیماران کرونا وجود دارد، گفت: طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با همکاری این دو نهاد در سطح کشور اجرا شد یکی از اقدامات موثر در راستای مقابله با بیماری کرونا بوده و نتایج بسیار خوبی از این طرح حاصل شده است.

فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه کار بزرگی در حوزه واکسیناسیون در سطح استان فارس انجام گرفته است، افزود: حضور گروه‌های جهادی در کنار کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها و همچنین همکاری  و حضور فعال بسیج جامعه پزشکی در زمینه واکسیناسیون نمونه‌های درخشانی از روحیه و مدیریت بسیجی است.

بوعلی با بیان اینکه پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تجلیل از فعالان بهداشت و درمان باید مورد توجه دست‌اندرکاران و مسئولان قرار داشته باشد، گفت: برگزاری یادواره شهدای سلامت و ساخت یادمان این شهدا دو ویژه‌برنامه مهم بسیج جامعه پزشکی استان فارس در سال آینده است.

وی در پایان تأکید کرد: ارائه خدمات تخصصی پزشکی، بهداشتی و درمانی به اقشار محروم شیراز بخشی از کارویژه قرارگاهی است که در شهر شیراز تشکیل شده و در این حوزه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اعضای بسیج جامعه پزشکی شاهد فعالیت‌های منسجم و تاثیرگذاری خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha