اسامی برگزیدگان کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت» اعلام شد
کد خبر: 4039524
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

اسامی برگزیدگان کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت» اعلام شد

در مراسم اختتامیه کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» برگزیدگان هر بخش و رشته معرفی و تجلیل شدند.

اختتامیه کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت»، تجلیل از برگزیدگانبه گزارش ایکنا از فارس، اختتامیه کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» امروز، ۹ اسفند ماه با حضور جمعی از مسئولان و برگزیدگان این کنگره برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر معرفی و تقدیر شدند.

در بخش شعر زبان فارسی مرتضی آخرتی و علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی مشترکا حائز رتبه سوم و محمد رضا طهماسبی و ایوب پرندآور مشترکا حائز رتبه دوم شدند، در این بخش از سوی هیئت داوران 4 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد و اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانستند. همچنین برگزیدگان شعر زبان عربی و زبان انگلیسی از کشورهای عراق، الجزایر، مصر، مغرب، صربستان و هند در مراسم جداگانه که 7 اسفند به صورت مجازی برگزار شد، معرفی شدند.

 در بخش داستان کوتاه زبان فارسی معصومه کریمی و امین حسن راد مشترکا برگزیده رتبه سوم و مصطفی سلیمانی و حسین زحمتکش زنجانی مشترکا برگزیده رتبه دوم شدند، در این بخش از سوی هیئت داوران 3 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد و اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانستند، همچنین برگزیدگان داستان زبان عربی و زبان انگلیسی از کشورهای عراق، لبنان، الجزایر، کنیا، در مراسم جداگانه که 7 اسفند به صورت مجازی برگزار شد، معرفی شدند.

 در بخش نمایشنامه‌نویسی زبان فارسی در بخش خیابانی علیرضا دهقانی برگزیده رتبه سوم و آرش رضایی برگزیده رتبه دوم شد، در این بخش از سوی هیئت داوران 1 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد و اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانستند و همچنین در بخش صحنه ای فرهاد ارشاد برگزیده رتبه سوم، مهدی تنگستانی زاده برگزیده رتبه دوم و حسن فقیه خراسانی برگزیده رتبه اول شد و نیز در این بخش از سوی هیئت داوران 3 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش خوشنویسی خط نستعلیق  حامد فقیهی، محمد جواد شکوهی‌فر، احد صباحی کیا و مصطفی عابدینی برگزیده شدند و در این بخش از سوی هیئت داوران 14 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند. در بخش خوشنویسی خط شکسته محمود رحیمی عهد، مجتبی رحم دار، امیر دانش مراغی و مهدی منصوری برگزیده شدند و در این بخش از سوی هیئت داوران 9 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

همچنین در بخش خوشنویسی خط نسخ سحر فرید، الهام میرطالیی و مجید سعید کافی برگزیده شدند و نیز در این بخش از سوی هیئت داوران 3 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند. در بخش خوشنویسی خط ثلث مجید داستانی و علی سلطانی برگزیده شدند و در این بخش از سوی هیئت داوران 3 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

 در بخش نقاشی خط، مهران بهزادی، مسعود محبی‌فر و مریم استادی مقدم مشترکا برگزیده رتبه سوم و هادی هنردوست برگزیده رتبه دوم شدند و نیز در این بخش از سوی هیئت داوران 7 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند و اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانستند.

در بخش فیلم کوتاه، فیلم پاندول به کارگردانی رحیم طوفان برگزیده رتبه پنجم، فیلم گناه به کارگردانی ابوالفضل عزیزی برگزیده رتبه چهارم، فیلم جبران میکنم به کارگردانی جمال احمدی برگزیده رتبه سوم و فیلم صراحی به کارگردانی سعید نجاتی برگزیده رتبه دوم شدند و فیلم حلیمه به کارگردانی طاهره حسن زاده جایزه ویژه هیئت داوران و فیلم وادیار به کارگردانی مرجان خسروی بالدی جایزه بهترین فیلم را دریافت کردند.

در بخش نقاشی صدیقه قائد امینی هارونی، عبدالرسول شریفی، محسن غالمی و اعظم قنبری مشترکا برگزیده رتبه سوم شدند و همچنین در این بخش از سوی هیئت داوران 6 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد و اثری را شایسته دریافت رتبه اول و دوم ندانستند.

در بخش نگارگری فاطمه غزالی برگزیده گل و مرغ و نیز دنیا امام حسینی برگزیده تذهیب شدند و همچنین در این بخش از سوی هیئت داوران 5 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش عکس افشین آذریان، حامد نیرومند، محسن راستانی، جواد رضائی و روح الله دهقانی برگزیده شدند، در این بخش از سوی هیئت داوران 5 نفر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند و به دلیل نزدیکی آثار مجموع جوایز به صورت مساوی بین 5 نفر برگزیده تقسیم شد، همچنین 2 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش حروف نگاری حامد مغروری برگزیده رتبه سوم، محمد حسن سروری برگزیده رتبه دوم و محمد صادق پوروهاب برگزیده رتبه اول شد ودر این بخش از سوی هیئت داوران 6 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش هنرهای دیجیتال مهدیه قاسمی برگزیده رتبه سوم و برزان رستمی برگزیده رتبه دوم شد، همچنین در این بخش از سوی هیئت داوران 7 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند و اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانستند.

در بخش پوستر امین وطنی و پوریا سرابی مشترکا برگزیده رتبه سوم و سید مهدی میر احمدی برگزیده رتبه دوم شد، همچنین در این بخش از سوی هیئت داوران 7 اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند و اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانستند.

انتهای پیام
captcha