نقش مؤثر حوزه علمیه خواهران در تقویت فرهنگ عمومی شهرستان سیریک
کد خبر: 4039458
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

نقش مؤثر حوزه علمیه خواهران در تقویت فرهنگ عمومی شهرستان سیریک

امام جمعه سیریک گفت: حوزه علمیه خواهران نقش بسیار مهمی در تقویت جایگاه علمی و فرهنگی به خصوص فرهنگ عمومی این شهرستان داشته که جای قدردانی دارد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه خواهران سیریک

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری، امام‌جمعه شهرستان سیریک، صبح امروز، 9 اسفندماه، در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه خواهران سیریک، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران رابطه مستقیمی با مسائل فرهنگی به خصوص فرهنگ عمومی شهرستان دارد و در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

وی افزود: حوزه علمیه نقش بسزایی در تقویت جایگاه علمی شهرستان سیریک ایفا کرده و خواهد کرد. طی سال‌های گذشته مقالات علمی بسیاری توسط طلاب این حوزه به رشته تحریر در آمده که نشان از جایگاه و اهتمام طلاب به علم و دانش است.

امام جمعه سیریک بیان‌ کرد: با وجود تلاش‌های علمی طلاب اما متأسفانه شاهد بودیم در مناسبات و محاسبات مسئولان شهرستان، طلاب و حوزه‌های علمیه آن‌طور که باید مورد توجه واقع نشده‌اند؛ از این رو نیاز است مسئولان یک استغفار فرهنگی داشته باشند.

سالاری در پایان خاطرنشان کرد: کوتاهی‌هایی که در حق حوزه‌های علمیه به خصوص مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) شده است باید جبران شود تا افراد بیشتری بتوانند از برکات آن استفاده کنند.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم از زحمات ذاکری، مدیر پیشین مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه(س) سیریک تجلیل به عمل آمد و صادقی بهمنی به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

انتهای پیام
captcha