تولید ۴ فیلم و انیمیشن با محوریت شهدا در اردبیل
کد خبر: 4039369
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

تولید ۴ فیلم و انیمیشن با محوریت شهدا در اردبیل

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، گفت: ۴ فیلم، سریال و انیمیشن با محوریت شهدا و ایثارگران با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و شبکه سبلان اردبیل، تولید می‌شود.

علی ملااحمدی صدا و سیمای اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، نهم اسفندماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: قرار است به همت بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این آثار ارزشمند تهیه و از طریق شبکه‌های سراسری و استانی پخش شود.

ملااحمدی تصریح کرد: سریال ۱۵ قسمتی در ۴۰ دقیقه با موضوع دفاع مقدس تولید می‌شود تا بخشی از ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و شهدا به تصویر کشیده شود.

وی، از تولید ۲ تله فیلم «بزرگراه» و «تا قهرمانی» با همکاری شبکه سبلان اردبیل خبر داد و گفت: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در این زمینه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود تا تولید این آثار هنری را به شکل مطلوب و کیفی شاهد باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، افزود: در کنار یک سریال و ۲ تله فیلم، مقرر شد تا انیمیشن مرحمت بالازاده که در ۵۱ دقیقه تهیه شده، از طریق شبکه سراسری و استانی پخش شده و ابعاد مختلفی از زندگی این شهید نوجوان اردبیلی در قاب تصویر در منظر دید تماشاگران قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha