کار فرهنگی با نگاه اداری و رسمی قابل گسترش نیست
کد خبر: 4039192
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

کار فرهنگی با نگاه اداری و رسمی قابل گسترش نیست

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت کار فرهنگی گفت: کار فرهنگی فعالیتی بسیار ظریف و دقیق است که نه با نگاهی اداری و رسمی، بلکه با منشی پدرانه و علمی قابل ارائه و گسترش خواهد بود.

ردهمایی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده‌ها و اقماری‌های دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 8 اسفندماه در گردهمایی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده‌ها و اقماری‌های دانشگاه گفت: کار فرهنگی فعالیتی بسیار ظریف و دقیق است که نه با نگاهی اداری و رسمی، بلکه با منشی پدرانه و علمی قابل ارائه و گسترش خواهد بود.

وی ادامه داد: عملگرایی و به فعل درآوردن ایده‌های نو و کارشناسی شده در حیطه‌های فرهنگی می‌تواند سبب جذب بالای افراد به ویژه جوانان فرهیخته دانشجو شود.

حسینی افزود: اگر متولیان فرهنگی در اجرای برنامه‌های خود، مصمم بوده و در این راه به قدرت لایزال الهی تکیه کرده و خود را به دانش روز مسلح سازند، به طور قطع در پیشبرد اهداف فرهنگی خویش به موفقیت می‌رسند.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این گردهمایی، عزم راسخ، اتکای به قدرت خداوند، دغدغه‌مندی فرهنگی، خستگی‌ناپذیری، مدیریت جهادی و تجهیز به دانش روز را ویژگی بارز تیم مدیریتی این معاونت معرفی کرد.

وی اضافه کرد: با وجود محدودیت‌های موجود در تخصیص منابع مالی، تلاش شده تا با صرف کمترین هزینه‌ها و مدیریت دقیق منابع، برنامه‌های فرهنگی و همچنین شرایط رفاهی و مطالبات صنفی دانشجویان، دچار رکود نشده و رشد منطقی خود را دنبال کند.

حسینی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، صنفی و رفاهی بدون حضور و مشورت متولیان این امور در دانشکده‌ها امکان‌پذیر نبوده و اجرای این برنامه‌ها نیز بدون همکاری و همدلی مدیران این حوزه، محقق نمی‌شود.

وی در پایان سخنان خود همچنین از استمرار منظم و برنامه‌ریزی شده نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده‌ها در سال آینده خبر داد.

انتهای پیام
captcha