از سرگیری آموزش حضوری در مدارس همدان
کد خبر: 4038911
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

از سرگیری آموزش حضوری در مدارس همدان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدارس همدان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به شکل حضوری برگزار می‌شود.

آموزش حضوری مدارسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: با اعلام ستاد استانی مدیریت و کنترل بیماری کرونا ویروس استان از روز یکشنبه، هشتم اسفندماه، برنامه استمرار جریان آموزش و پرورش مدارس با رعایت دستورالعمل الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در دوران کرونا و دستورالعمل(۰۶) تمامی مدارس به شکل حضوری و با گروه‌بندی‌های موردنظر اجرا می‌شود.

وی افزود: در شهرهای رزن، فامنین و درگزین که در حال حاضر با شرایط رنگ‌بندی قرمز کرونایی هستند روند آموزش دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی فقط در مناطق شهری به‌صورت غیرحضوری و در سایر دوره‌ها و روستاهای این شهرستان‌ها به شکل حضوری خواهد بود.

جعفری با بیان اینکه فعالیت مهدهای کودک در شهرهای با وضعیت رنگ‌بندی قرمز کرونایی با 25 درصد ظرفیت و در سایر رنگ‌بندی شهرها با ظرفیت کامل با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی‌ها در شهرهای با رنگ‌بندی قرمز با ظرفیت ۳۰ درصد، نارنجی 50 درصد و در سایر شهرها با ۷۰ درصد ارائه خدمات خواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از طرف آحاد جامعه فرهنگیان شریف و دانش‌آموزان گرامی، توجه جدی به انجام واکسیناسیون افراد و غربالگری روزانه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در مدارس مورد تأکید است.

انتهای پیام
captcha