راهیان نور راهی برای انتقال تفکر بسیجی است
کد خبر: 4038892
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

راهیان نور راهی برای انتقال تفکر بسیجی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی گفت: اگر تفکر بسیجی بر دانش‌آموزان حاکم شود در درس و مباحث مختلف به نتایج خوبی می‌رسیم و راهیان نور دانش‌آموزی یکی از مسیرهای انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل جدید است.

سرهنگ موسی جعفرزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ موسی جعفرزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی، 7 اسفند ماه، در جلسه پشتیبانی و برنامه‌ریزی راهیان نور دانش آموزی شهرستان خوی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور احیاکننده فرهنگ شهادت و مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی بوده و در این راستا وظیفه ما زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جدید است.

وی ادامه داد: در این راستا تقویت بیش از پیش اردوهای راهیان نور که گنجینه‌ پرافتخار و نورانی 8 سال دفاع مقدس بوده و جزو اولویت‌های اصلی بسیج محسوب می‌شود.

سرهنگ جعفرزاده تصریح کرد: افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی 11 اسفند ماه ساعت 10 صبح  در مزار شهدای خوی برگزار خواهد شد.

توحید صفرزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوی، در این جلسه گفت: هدف اصلی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و نیاز است که دانش‌آموزان به‌عنوان نسل‌های امروزی، پرده از اسرار و رازهای دوران دفاع مقدس بردارند.

وی افزود: آموزش و پرورش کشورمان پس از انقلاب دچار تغییر و تحولات زیادی شد که یکی ازاین تغیرات واردشدن درس آمادگی دفاعی به دروس مدارس کشورمان بود، همین موضوع بهانه‌ای برای شروع راهیان نور دانش‌آموزی شد.

صفرزاده بیان کرد: اگر تفکر بسیجی بر دانش‌آموزان حاکم شود در درس و مباحث مختلف به نتایج خوبی می‌رسیم و راهیان نور دانش‌آموزی یکی از مسیرهای انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل جدید است.

انتهای پیام
captcha