دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی با جانباز ۷۰ درصد نقده‌ای
کد خبر: 4038854
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی با جانباز ۷۰ درصد نقده‌ای

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با محمد علیپور، جانباز سرافراز ۷۰ درصد، مختار زیرک چیانه، جانباز گرانقدر ۲۵ درصد و خانواده معزز شهید معظم واحد حکمت دیدار کرد.

مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، ۷ اسفند در دیدار با محمد علیپور، جانباز سرافراز  ۷۰ درصد، مختار زیرک چیانه، جانباز گرانقدر 25 درصد و خانواده معزز شهید معظم واحد حکمت نقده اظهار کرد: هدف از دیدار با جانبازان، ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان و الگوگیری از آنان در مسیر زندگی است و همه ما باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم زیرا آن‌ها با گذشتن از جان خویش به کشورمان عزت بخشیدند و از خدواند متعال خواستاریم ما را از رهروان راستین شهیدان قرار دهد.

وی افزود: حضور در كنار خانواده معظم شهدا، توفيق الهی برای مسئولان بوده، خون شهيدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ايران در جهان به ارمغان آورده است.

فعال با قدردانی از والدین معظم شهدا بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا گوهرهای گران‌بهایی هستند که با تمام وجود از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند و توانستند فرزندانی با روحیه شهادت‌طلبی پرورش داده و تقدیم انقلاب نمایند. پدران و مادران شهدا در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی گفت: سپاسگزاری و قدردانی از این عزیزان وظیفه ما و همه مسئولان نظام است و ما باید در خدمت‌گزاری این عزیزان ثابت‌قدم باشیم و شما جانبازان اگر شهید نشده‌اید، مانده‌اید تا روایتگر رشادت‌های شهدا و وقایع آن دوران باشید، شما عزیزان ستون‌های مستحکم نظام هستید، که باید آرمان‌های انقلاب را به جوانان انتقال دهید.

وی گفت: جانبازان همچون مولای خود قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل‌ العباس(ع) در راه ترويج فرهنگ ناب اسلامی و احيای ارزش‌ها استوار ماندند و اسوه‌های شجاعت و شهامت هستند که با تأسی از آموزگار عشق و ايثار، جانباز دشت كربلا همچون نگينی بر تارك انقلاب اسلامی و پهنه اين سرزمين می‌درخشند.

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی بیان کرد: جانبازان در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی و سربلندی نظام و انقلاب با تمام وجود از خود ایثار و فداکاری کردند و این دلاورمردان خستگی‌ناپذیر در عرصه ۸ سال دفاع مقدس با نثار عضوی از اعضای بدن خويش، قدم در راه جانان نهادند و سرافرازانه از امتحان بزرگ الهی بیرون آمدند.

وی در پایان گفت: جانبازان تمام وجودشان بوی عشق و ایمان و ایثار می دهند و این عزیزان تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی هستند و از تمام دلبستگی‌های زندگی خود دست کشیدند و با سلاح  ایمان و معنویت در ستیز با دشمنان جنگیدند.

انتهای پیام
captcha