مرحله پایانی دومین دوره طرح سنجش داوران مسابقات قرآن در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4038548
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

مرحله پایانی دومین دوره طرح سنجش داوران مسابقات قرآن در گلستان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مرحله پایانی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار شد.

طرح و سنجش داوران قرآن در گلستان

ابوالفضل کوهساریان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی بندی داوران مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۵ اسفند در این استان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: این مرحله، در بخش‌های تجوید، صحت حفظ، صوت، وقف و ابتدا و لحن از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حجت‌الاسلام کوهساریان افزود: در مراحل و آزمون‌های قبلی این دوره، سه نفر حائز رتبه شده و به مرحله پایانی راه یافته‌اند که دو نفر در رشته تجوید و یک نفر در رشته حفظ شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا و رنگ‌بندی استان و با مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه، مصاحبه این افراد در سالن اجتماعات اداره اوقاف انجام شد که شرکت‌کنندگان پس از کسب حد نصاب امتیاز به مرحله بعد راه می‌یابند و برگزیدگان مرحله نهایی مدرک داوری دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha