مساجد پایگاه اصلی رسیدگی به مشکلات مردم باشند
کد خبر: 4038513
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۱

مساجد پایگاه اصلی رسیدگی به مشکلات مردم باشند

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به جایگاه مساجد در اسلام، گفت: مساجد باید پایگاه اصلی رسیدگی به مشکلات مردم باشند.

افسانه خواست خدایی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، افسانه خواست خدایی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز عصر چهارشنبه، چهارم اسفندماه با حضور در میز خدمت محله و مسجد محور منطقه 4 شهرداری در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک کشن با یادآوری جایگاه مساجد در اسلام، گفت: مساجد باید پایگاه اصلی رسیدگی به مشکلات مردم باشند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته رسیدگی به درخواست‎های مردمی و پیگیری شکایات شورای اسلامی شهر شیراز، افزود: این کمیته در راستای پاسخگویی به مردم در حوزه مشکلات خدمت‌رسانی شهری و عملکرد مدیران شهری تشکیل شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: با برپایی میزخدمت مسجد محور تعامل مردم با شورا و مجموعه شهرداری ارتقا می‌یابد و مشکلات حوزه خدمات شهری سریع‌تر رفع می‌شود.

حسام‌الدین اسدزاده، شهردار منطقه چهار شیراز نیز در این میز خدمت، گفت: در محلات، نگاه مدیریت شهری محله محوری است تا کانون اتفاقات باشند، البته شهرداری به عنوان تسهیل‌گر در این عرصه فعالیت دارد و محور کار، مردم و مساجد و محلات هستند.

وی بیان کرد: نخستین طرح مصوب بافت فرسوده در محله کشن تصویب شد و اهالی این محله می‌توانند از ظرفیت به وجود آمده جهت نوسازی بافت خود استفاده کنند.

اسدزاده تصریح کرد: از مزایای این طرح تخفیف ۵۰ درصدی عوارض و اعطای وام ۴ درصد جهت بازسازی و نوسازی منازل بافت فرسوده کشن است.

وی در پایان گفت: شهرداری منطقه چهار آماده ارائه خدمات در جهت تسریع و ارائه خدمات قانونی به این محله می‌توانند باشد و از شهروندان این محله انتظار دارد در این زمینه همکاری لازم را با این منطقه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha