حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی از ۱۵۷ طرح اقتصادی در شیروان
کد خبر: 4038456
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی از ۱۵۷ طرح اقتصادی در شیروان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان شمالی گفت: این مجموعه در قالب بنیاد برکت از ۱۵۷ طرح اقتصادی در شیروان حمایت می‌کند.

علی شاهینی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استانبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، علی شاهینی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان، در آیین افتتاح دومین خانه احسان خراسان شمالی که چهارم اسفند ماه در شیروان برگزار شد، اظهار کرد: هدف ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان شمالی خدمت رسانی به مردم و تحول در حوزه‌های اشتغال، مسکن، موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و درمانی است. 

 

وی تفاوت اقدامات ستاد اجرایی با سایر مجموعه‌ها را در تحول سازی این مجموعه دانست و افزود: ستاد اجرایی با سه بنیاد احسان، برکت و ۱۵ خرداد که زیرمجموعه خود دارد در راستای کاهش مشکلات مردم قدم بر می‌دارد و در این مسیر دست یاری به سوی همه مسئولان خدمتگزار دراز می‌کند‌. 

 

وی با اشاره به مسئولیت‌های سه بنیاد زیرمجموعه ستاد اجرایی ادامه داد: بنیاد احسان به فعالیت‌های نظیر ارائه خدمات در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و درمانی در محلات می‌پردازد؛ بنیاد ۱۵ خرداد نیز اقداماتی نظیر حمایت از بیماران صعب العلاج، زنان نابارور و... را انجام می‌دهد و در این بخش‌ها تسهیلات ارائه می‌کند. 

 

وی با بیان اینکه بنیاد برکت نیز با ارائه تسهیلات مختلف در راستای اشتغال‌زایی تلاش می‌کند، گفت: هم‌اکنون ۱۵۷ طرح در بنیاد برکت استان مصوب شده است که ۷ میلیارد تومان برای آن‌ها پرداخته شده و تا پایان سال نیز افزایش می‌یابد. 

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۱۲۰ واحد مسکونی با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام در بجنورد در حال ساخت است. 

 

شاهینی ادامه داد: همچنین ۴۸ واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی توسط شرکت عمران برکت ستاد اجرایی در شیروان در حال ساخت است که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

انتهای پیام
captcha