«عهد خدمت» دانشجویان فارس برای محرومان
کد خبر: 4038280
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

«عهد خدمت» دانشجویان فارس برای محرومان

طی مراسمی قرارگاه دانشجویی «عهد خدمت» در فارس توسط بسیج دانشجویی این استان در راستای خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار در نوروز ۱۴۰۱ آغاز به‌کار کرد.

قرارگاه دانشجویی عهد خدمت، بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، نشست آغاز به‌کار قرارگاه دانشجویی «عهد خدمت» توسط بسیج دانشجویی استان فارس به منظور خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار، امروز، 4 اسفندماه در شیراز برگزار شد.

سعید یوسفی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس در این مراسم یکی از مصادیق کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رفع مشکلات مناطق کم =‌برخوردار با کمک نیروهای مردمی، اردوهای جهادی است.

وی تصریح کرد: حرکت‌های جهادی علاوه بر زمینه‌سازی خدمت به محرومان، بستری مؤثر و کارآمد برای تربیت نسل جوان و ایجاد فرصت آشنایی آن‌ها با مشکلات کشور بوده است.

یوسفی افزود: قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در نوروز 1401 بستری برای حضوری دانشجویان در اردوهای جهادی و فرآیند خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب است.

در ادامه این نشست احسان قنبری‌نژاد، مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: انسجام، تعمیق و ترویج حرکت‌های جهادی برای تحقق آرمان‌‌های انقلاب اسلامی ایران و کمک به دولت در راستای نقش‎آفرینی بسیج از اهداف قرارگاه دانشجویی عهد خدمت است.

وی با اشاره به ساختار قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در استان فارس تصریح کرد: جلسات این قرارگاه به صورت منظم برای هماهنگی برنامه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha