الزام تشکیل مجامع تخصصی گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش فارس
کد خبر: 4038163
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

الزام تشکیل مجامع تخصصی گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش فارس

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سند تحول بنیادین گفت: با تشکیل مجامع تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی با پیوست اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی، در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش استان فارس و ورود جوانان با انگیزه و انقلابی به بدنه مدیریتی این سازمان، تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ممکن خواهد شد.

مرتضی کریمی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان به گزارش ایکنا از فارس، مرتضی کریمی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان امروز، 3 اسفندماه در نشست هم‌اندیشی فرهنگیان جوان فسا، ششده و قره بلاغ و شیبکوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: با تشکیل مجامع تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی با پیوست اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی، در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش استان فارس و ورود جوانان با انگیزه، متخصص، مؤمن و انقلابی به بدنه مدیریتی آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ممکن خواهد شد.

وی به نقش معلمان در این عرصه اشاره کرد و افزود: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند که می‌توانند با مجهز شدن به سلاح علم و ایمان، پیشرفت همه جانبه را در جامعه شاهد باشیم.

کریمی تصریح کرد: تسهیل شرایط ادامه تحصیل معلمان جوان و رفع دغدغه‌های ایشان در زمینه‌هایی چون اعطای تسهیلات ازدواج، مسکن و... می‌تواند در مسیر پویایی بیشتر سیستم موثر بوده که نیازمند حمایت نمایندگان مجلس در این حوزه است.

مشاورمدیرکل آموزش و پرورش فارس درامورجوانان ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: با حضور کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان و مدیران جوان و استفاده از رهنمودهای افراد با تجربه می‌توان از مشکلات عبور کرد همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس این مهم اتفاق افتاد.

کریمی بیان کرد: معلمان، در کنار کادر درمان از قهرمانان دوران کرونا بودند که با ثبت حماسه‌های بی‌نظیری از خدمت‌رسانی آموزشی جهادی در سپهر انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و لحظات ماندگاری را به ثبت رسانند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان با بیان جایگاه تبیین در گفتمان‌سازی مفهومی، معلمان جوان را دعوت به حضور همه جانبه در تبیین اسناد بالادستی خصوصاً سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کرد‌.

انتهای پیام
captcha