شرکت هزار دانش‌آموز استثنایی لرستان در طرح «سودای بندگی»
کد خبر: 4038114
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

شرکت هزار دانش‌آموز استثنایی لرستان در طرح «سودای بندگی»

رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان از اجرای طرح «سودای بندگی» با مشارکت بیش از هزار دانش‎آموز از مدارس استثنایی استان خبر داد.

امیر اسماعیلی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امیر اسماعیلی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان امروز، سوم اسفندماه در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به اهمیت آشنایی دانش‌آموزان با نماز و احکام دین، گفت: به‌منظور نهادینه ساختن فرهنگ نماز، طرح «سودای بندگی» با هدف آموزش عملی وضو و نماز به دانش‌آموزان، با همکاری  90 نفر از معلمان به‌عنوان مجریان طرح و با حضور هزار و 54 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس استثنایی لرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح  30 مدرسه و 952 دانش‌آموز پایه اول تا پنجم و 102 دانش‌آموز پایه ششم حضور داشتند که با کمک معلمان خود در فضای مجازی و حضوری با وضو و نماز به‌صورت عملی آشنا شدند.

اسماعیلی در خصوص نحوه آموزش دانش‌آموزان دراین طرح، اضافه کرد: در اجرای این برنامه معلمان با توجه به تفاوت ظرفیت‌ها، استعدادها، نیازها و خواسته‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه متناسب با محدودیت‌های هر یک از گروه‌های معلولیتی آموزش‌های عملی و تئوری نماز را با همراهی خانواده‌ها در فضای مجازی با کمک فیلم و تصویر و انواع انیمیشن‌ها و کلیپ‌های آموزشی به دانش‌آموزان توضیح داده و اجرا کردند و پس از آن نیز دانش‌آموزان با راهنمایی والدین سعی در اجرای صحیح آن داشتند.

وی گفت: امیدوارم با اجرای این طرح گامی در اشاعه فرهنگ نماز، اقامه و برپایی نماز، تقویت انس با قرآن و عترت و اجرای صحیح احکام توسط دانش‌آموزان برداشته باشیم.

انتهای پیام
captcha