مطالبه‌گری رسانه با امیدبخشی همراه باشد
کد خبر: 4037960
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

مطالبه‌گری رسانه با امیدبخشی همراه باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ضمن اشاره به این موضوع که رسانه‌ باید سطح دغدغه‌های خود را ارتقا دهد، خاطرنشان کرد: جریان‌سازی رسانه‌ها باید در راستای مطالبه‌گری سفید و امیدبخشی باشد.

محمدحسین فائزی

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های برخط که بعدازظهر دوم اسفند در اداره‌کل ارشاد استان قزوین برگزار شد، پس از دریافت دغدغه‌های مدیران رسانه‌ها، بیان کرد: رسانه تنها درصورت جریان‌سازی می‌تواند اثرگذار باشد، در این راستا رسانه باید مسائل و مشکلات مردم را حل کرده و موانع را از مسیر پیشرفت جامعه بردارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که رسانه‌ باید سطح دغدغه‌های خود را ارتقا دهد، خاطرنشان کرد: جریان‌سازی رسانه‌ها باید در راستای مطالبه‌گری سفید و امیدبخشی باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات مردم باید یک کارگروه مشورتی با تنوع سلایق و تضارب آرا تشکیل شود، بی‌شک ارشاد نیز در این میان سهم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات رسانه‌ها موضوع معیشت است که باید حل شود، بی‌شک اگر رسانه‌ها در راستای حل مشکلات جامعه به‌صورت حرفه‌ای وارد میدان شوند و مطالبات مردم را پیگیری کنند، ارشاد نیز در این زمینه پشتیبان آن‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: از نظر بنده دوره جناح‌بندی‌ها گذشته، اکنون در زمانی قرار داریم که باید برای حل مشکلات مردم از هر جناحی وارد میدان شد و در راستای این موضوع از اعتبار و حتی آبرو مایه گذاشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ما حاضریم در راستای آموزش خبرنگاران جهت حرکت به‌سوی فعالیت حرفه‌ای و اثرگذار در راستای حل مشکلات مردم، هر میزان هزینه‌ای را انجام دهیم و از اساتید برجسته برای آموزش خبرنگاران استفاده کنیم، با این پیش‌شرط که این قشر نیز پای‌کار باشند و در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه گام بردارند.

انتهای پیام
captcha