ضرورت حمایت از مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه کردستان
کد خبر: 4037781
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

ضرورت حمایت از مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه کردستان

استاندار کردستان با اشاره به علاقه و پیوند مردم و علمای استان با انقلاب و نظام گفت: حمایت از روحانیون شیعه و سنی کردستانی با حمایت از مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، یکم اسفندماه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تأکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کردستان، اظهار کرد: تلاش در این راستا یکی از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به علاقه و پیوند مردم و علمای استان با انقلاب و نظام، افزود: نسلی که حضرت امام(ره) و جنگ را دیده‌اند، محکم هستند ولی باید به فکر حفظ نسل جوان باشیم.

استاندار کردستان بیان کرد: حمایت از روحانیون شیعه و سنی در استان کردستان با حمایت از مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی از اعلام آمادگی استان برای کمک به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: در این راستا سعی می‌کنیم که در حد توان از فعالیت‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی حمایت کنیم.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه این نشست، گفت: با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، کردستان استانی فرهنگی بوده و در این راستا باید زمینه ارتقای استعدادهای فرهنگی و هنری استان را فراهم کنیم.

وی در پایان یادآور شد: مردم این استان بسیار فهیم، متمدن، با سابقه تاریخی بسیار قوی و ریشه‌دار هستند و تعصب و مهر و محبت نسبت به اهل بیت، بین مردم مشهود است.

انتهای پیام
captcha